Dumma Ugn!!!

Igår så bakade ju jag med Teddy.. Det gick bra ända tills jag skulle ta ut en plåt från ugnen, då jag bränner sönder hela översidan av min högra hand.. Det gjorde int lite ont kan jag lova. Så nu håller jag den nerkyld hela tiden så att brännan kan gå ner och sluta svida, och allt är ugnens fel! Inte mitt fel utan ugnens fel.
Nu sitter jag här och ska snart ringa min underbara lillebror och ska försöka träffa honom en snabbis innan han ska herm, ska även ta och träffa Hännie de var ett tag sen jag såg henne nu, och hon slutar snart jobba så vi ska ses en snabbis, Det bästa vore ju om min bror hängde med Hännie för han är nämligen där hon jobbar.. Ska säga de till honom, så slår jag två flugor i en smäll!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0