Kan Du Inte Bara Förstå?!

Det har du verkligen varit. Du gör så att jag mår bra (för det mesta i alla fall). Du får mig att le (jaa när jag inte fäller tårar för din skull). Du är den som förstår hur jag mår. Och det är inte många killar som gör det, men du är den som gör det. Så du är det enda som har varit rätt för mig (just nu i alla fall). Det är det som gör att jag håller kvar dig i mitt hjärta. Även om vissa säger att jag ska gå vidare. Men det är inte så lätt när du har gjort så att man inte kan ta sig ur sina känslor för dig. Varför är du så perfekt?

Så fort jag ser en bild på dig eller bara ser dig så gör det ont i hela mig, på grund av alla känslor jag har för dig. Hela min kropp och hela mitt hjärta skriker efter dig. Och det är så förbannat jobbigt att känna så. För du verkar inte förstå att det är så. Och varje gång jag ser dig så önskar jag att vi kunde skapa ett liv tillsammans, långt ifrån all smärta som finns. Det gör verkligen ont i mitt hjärta när jag ser dig, för det slår så hårt...

Du får mig att gårta, det gör du verkligen. Varje gång vi har sagt hejdå till varanda när vi har träffats så har jag verkligen försökt att hålla tillbaka mina tårar, men så fort du har gått så har tåraran kommit. Jag döljer dom för dig, men när du inte är med så rinner dom ner från mina kinder. För att säga hej då till dig är nog det svåraste för mig. För det är då smärtan av saknad kommer tillbaka, och den är så sjukt jobbig.

Jag kommer alltid att finnas vid din sida vad som än händer. Du kan alltid lita på mig. Jag kommer alltid att finnas här för dig. Och det hoppas jag verkligen att du vet om. Jag skulle kunna släppa allt dom du ringde och sa att du behövde mig just i den stunden. Jag skulle gå till dig om tågen hade slutat gå. Om inte det är kärlek, vad är det då? Jag hoppas verkligen att du förstår nu hur mycket du verkligen betyder för mig, och mycket jag verkligen älskar dig. Annars vet jag inte vet jag inte vad jag ska göra för att bevisa det för dig.


(Du kanske förstår nu vad jag menar)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0