Det Gör Så Ont!

Ja, det gör det faktiskt! Jag älskar en person så mycket så att det gör ont i mig! Jag har aldirg gråtit över en kille förut, för jag vet att killar kommer och går, men HAN får mig att gråta. Jag har fallit så sjukt djup för honom att jag inte kan ta mig upp... Det är som om att jag har fastnat på havets botten och inte kan ta mig därifrån, och jag känner hur lungorna fylls med vatten.
SÅ ONT GÖR DET ATT ÄLSKA DIG Z!

Att du bara inte kan fatta att du är den rätta för mig, att du är den enda för mig... Du är den jag vill bli gammal med, det finns ingen annan som har fått mig att känna såhär, och det tror jag att du vet om. Och inte nog med att det gör ont på grund av att jag älskar dig, det gör också ont på grund av att jag saknar dig så sjukt mycket.

Jag saknar allt som har med dig att göra, din röst, ditt leende, dina händer, din personlighet, dina samtal, ja allt som har med dig att göra! Jag fattar fortfarade inte vad det är som har fått mig att falla så här djupt för dig. Eller vad som fick mig att falla, och varför jag inte kan släppa dig.

Det jag vet är att mina känslor är äkta och jag skulle göra allt för att du ska förstå det.. Tänker jag inte på dig, så drömmer jag om dig, och drömmer jag inte om dig så tänker jag på dig, du är ständigt i mina tankar och det gör också ont. Att älska dig är som att önska sig allt i hela världen i julklapp... Man önskar och önskar, men man vet att man inte kan få det, men man fortsätter att önska och man tappar inte hoppet om att en dag få det man önskar.

I LOVE YOU and no one can take that away!
Det är så sant som det är skrivet, ingen kan ta ifrån mina känslor för dig! Det finns personer som försöker få mig att SLUTA tycka om dig, och försöker få mig att släppa dig, men jag kan tyvärr inte göra det. Jag är helt jävla såld på dig! Och jag fattar inte hur du gjorde för att få mig känna så här.

You have been the best time of my life, promise me you'll never let it end, at least without a fight!
Du finns (eller ska jag skriva fanns?) alltid där för mig när jag mår dåligt och du lyssna alltid på mig om jag ville prata ut! DU var den räddande ÄNGEL som kom när jag föll och inte hade något eller någon att stödja mig mot. Du sa att du alltid skulle finnas där och att jag alltid kunde prata med dig... Är det fortdarande så? Eller har du glömt att du har sagt det?

Det finns så mycket jag skulle kunna säga, men det är något som bara du ska få höra. Det är något som är så pass personligt att jag inte kan nämna det så att alla andra ser det. Men en sak vill jag säga innan jag slutar med det här inlägget och det är:

It's so amazing that one single person can rock your world!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0