Väldigt Dålig Uppdatering... Jag Vet!!

Jag vet att det har varit en väldigt dålig uppdatering med min blogg. Men jag har bara haft så otroligt mycket att tänka på. Och det har tagit upp det mesta av min tid. Så jag har inte haft orken att blogga. Men nu ska jag försöka ta tag i det jag lovar!

Jag har bestämt mig att ingen ska någonsin få trycka ner mig igen, jag har bestämt mig att jag ska börja bygga upp ett starkare liv, utan att jag går och grubblar på allt det tråkiga och försöka göra så att det ser lite ljusare ut. Därför har jag bestämt att jag kommer att säga upp kontakten med vissa personer som gör att jag mår dåligt (inga namn nämda, ingen glömd). Tro det eller ej, men det finns vissa av mina "vänner" som gör att jag mår dåligt, på grund av det dom håller på med.. Men mest av allt så gör jag det för att jag själv ska bli starkare och tro mer på mig själv.

Sen så finns det vissa personer som försöker leva mitt liv åt mig, som jag också kommer att lämna bakom mig, jag menar HALLÅ, jag har ett eget liv och bara för att du råkar ha det lite bättre så betyder inte det att du ska leva mitt liv åt mig! Jag vet att jag kanske inte har världens bästa liv just nu på grund av allt som händer runt omkring mig... Men jag vet fan hur jag ska leva det! Så låt mig bara vara den jag är och sköta mitt! Så ja som sagt, jag ska försöka "lämna" det här livet jag lever just nu och försöka börja om på nytt... Men det betyder inte att jag drar, för dom som vill börja om på nytt flyttar oftast och startar om där... Men jag tänkder visa att man kan börja om på nytt där man är.

Det nya livet kommer vara så mycket mer hälsosammare än jag har nu, kanske inte lite mycket fester, börja sova mer och inte sitta uppe hela nätterna och skippa vissa måltider.. Så ja ett hälsosammare liv kommer det verkligen att bli! Så jag har bara en sak att säga just nu (ni som känner mig personligt kommer att förstå vad jag menar med dom orden), och det är:

I’m moving on, and I’m gonna get stronger now and nothing will break me down.
I will not give in to doubt, those days are gone.
I can be who I wanna be, and start living my life for me!
I believe it finally, I’m moving on!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0