Solat Hela Dagen!!!!

Idag så har jag och Laura bara softat i solen och försökt att jobba på våran bränna! Och det gick faktiskt riktigt bra, jag säger bara det att sololja hjälper jävligt mycket. Jag har väldigt svårt att få färg och det brukar ta flera omgångar med sol innan det ens syns på mig att jag har solat. Men inte den här gången, nu syns det att jag har fått färg och jag är jätte glad över det.... Jag menar man vill ju inte gå och vara blek på sommaren. så nu när det är vart och soligt så ska jag verkligen se till att vara ute så mycket som möjligt och bara njuta!





Postat av: Rebecca

nice ^^,

2010-06-04 @ 01:53:49
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0