Sveriges Nationaldag!

DU GAMLA DU FRIA, DU FJÄLLHÖGA NORD. DU TYSTA DU GLÄDJERIKA SKÖNA!....
Idag är det Sveriges Nationaldag, och vi som bor i Sundbyberg firar den med att slänga ihop världens jävla drag nere på Golfänganar... Alla i Sundbyberg samlas och firar, olika artister kommer och sjunger, och vi har öl-tält och massa andra saker. I år är det Tommy Körberg och Alcazar som kommer att stå på scenen och sjunga. jag som sitter nyvaken i sängen ska snart hoppa in i duschen och duscha av mig natten och sen gå ner och sätta mig och min familj/vänner och fira lite tror jag. Jag menar det är ju ett sånt fint väder ute idag, så det är ett perfekt väder att jobba på sin bärnna lite.
Idag är en dag då vi kan vi stolta över att vara Svenskar utan att känna att vi tar skit från andra nationer som bor i Sverige. Idag kan vi gå och sjunga våran Nationalsång utan att bli kallade för rasister. Så jag tänker gå ut och fria min Nationaldag. Frågan är om du kommer göra det med?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0