Jag Måste Lätta På Mitt Hjärta...

Vill du att jag ska ljuga om det? Tyvärr så kan jag inte det... Du ÄR allt jag lever för, och det vet du om! Innerst inne vet du om det! Du har bara lagt undan det... Innerst inne så vet du att jag alltid kommer att älska dig för den du är. Det spelar fan ingen roll längre, det du gjorde mot mig innan allt blev som det blev kommer alltid att betyda allt för mig... Och det är det som får mig att hålla kvar i dig. KAN DU INTE FÖRSTÅ DET NÅGON JÄVLA GÅNG!
Förlåt, det är inte meningen att jag ska bli arg eller upprörd nu, men jag blir det för att du inte förstår hur jävla mycket du betyder för mig. Jag har sagt det så många gånger nu att jag har tappat räkningen, och varje gång jag säger det nuförtiden så känns det som att du inte lyssnar på det... Förut sa du alltid "Tack du betyder mycket för mig med ska du veta"... Varför kan du inte säga det till mig längre? Är det inte så längre? Eller ljög du bara för mig när du sa det? Jag vet iaf att allt jag någonsin har sagt till dig och kommer att säga till dig är 100% sanning! Jag vill bara så gärna ha dig hos mig, jag vill att du känner samma sak för mig.. Jag vill att du ska förstå att jag kommer inte att ge upp, jag kommer kämpa för dig!
Jag älskar dig, kan du inte bara förstå det? Du är den jag lever för och kommer alltid att vara det!

Dom gångerna vi har träffat varandra så har jag känt mig så perfekt... Inget kan få mig att sluta le, inget kan komma åt mig. För varje gång vi ses är jag LYCKLIG, ta inte den lyckan ifrån mig... Snälla? Du lovar mig att du ska komma hit, men det händer inte, så många gånger har du lovat mig... Och varje gång tror jag på dig, och jag hoppas så mycket att det gör ont.. Men kommer du? Nej... Jag blir lika besviken varje gång. Så den gången du säger att vi ska ses igen och det verkligen händer så kommer jag att bokstavligen att tappa min haka och bli stum. Det tror jag att dom flesta skulle bli. Så snälla, gör mig lycklig igen. Gör så att mitt hjärta ler igen och så att mina ögon glittrar så som dom gör enbart när jag träffar dig. Få mig att bli nervös, få mig att känna mig svag, få mig att tro att jag inte har kontroll över det. Förstå att du är den enda rätta för mig, och det kommer du alltid att vara. Jag kommer aldrig att kunna känna såhär för någon annan person. Och det har du mitt ord på. Du vet att jag skulle göra allt för att få träffa dig igen. Det är något jag verkligen står för. För mitt liv är inte helt utan dig, jag är inte hel utan dig! Så gör mig hel igen. När vi ses igen så kommer jag att tala om för dig exakt hur jag känner, och då får du säga vad du vill. Men jag kommer att berätta allt. Exakt hur jag känner, hur jag mår, vad jag vill ha... Och framför allt mina känslor för dig! Jag har sagt det så många gånder till dig, men den här gången ska jag få dig att förstå att jag verkligen älskar dig så mycket att mitt hjärta gör ont.. Just nu så skulle jag göra vad som helst för att få ha dig i min famn och få hålla om dig, eller att få ligga bredvid dig och bara känna att jag är trygg. Jag behöver din trygga famn Hjärtat, jag behöver verkligen den just nu. Så jag skulle kunna göra vad som helst för att få den just nu...Och det vet du om.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0