Lycka!

Ni som är på bilden i detta inlägg ger mig lycka! Ni gör mig så otroligt lycklig. Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna er. Men jag är tacksam över att ni finns vid min sida dag som natt. Vissa av er är min släkt men andra inte. Några utav er har jag känt så länge jag kan minnas. Jag tänker inte nämna någons namn i det här inlägget för ni som är på bilden vet vilka ni är, så det är inte nödvändigt att nämna era namn.
Utan er så hade inte jag varit något idag, utan er så hade jag inte klarat mig igenom allt, utan er så skulle jag gå under. Jag vill tacka er för att ni finns och för att ni ger mig lycka!
Hur fan skulle jag klara mig utan er?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0