Shopping Dags!!

Som jag skrev igår så är det dags för att shoppa med ett par tjejkompisar... Jag har suttit och funderat lite på vad jag ska köpa, eller jaa rättare sagt jag och Sandra har pratat om vad vi ska köpa.. Så jag tänkte att jag skulle skriva upp våra listor så nu får se vilket fantastiskt jobb vi har gjort!

Min Lista
 Skor (skopunkten)
 Svart eller Vit klänning (Gina Tricot eller New Yorker)
 Diadem (Gina Tricot eller Glitter)
 Lösnaglar (Kicks)
 Halsband (Glitter)
 Örhängen (Glitter)
 Hårspray (Klicks, Åhléns eller H&M)
 Sprumpbyxor, Leggins eller Tights (H&M)

Sandras Lista
Röd el Svart Klänning
Rosett som matchar klänningen
Lösnaglar
Strumpbyxor

Jag trodde inte att min lista skulle bli längre, men nog fan blev den det! Ser iaf fram emot shopping dagen!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0