Snart Smäller Det!!!

Jag vet att uppdateringen har varit väldigt dålig... Men har haft så mycket att göra att jag totalt har glömt bort att blogga... Men nu så ska jag försöka ta upp det igen...

Den 3e April så blir det party på hög nivå. Vi kommer att fira 1år med karaoken nere på Sandras, och inte nog med det, så ska vi fira två födelsedagar också! Den 1a fyller nämligen Hännie 21år och den 3e fyller Björnie 21år! Så Hännie kom på den smarta idén om att slå ihop allt!
Så dagen innan ska jag och ett par tjejkompisar åka in till Kista och ha en heldags shopping (jag tror att det blir en heldag är inte riktigt säker), vilket betyder att ungefär 5-8 shopping galna tjejer kommer att befinna sig i Kista. Jag menar man måste ju se bra ut när vi firar så pass många saker som vi nu ska fira den 3e April. Så nu (eller senare) ska jag sätta mig ner och skriva upp vad jag ska köpa, ska bli kul att se hur mycket jag tänker handla och vad det kommer att kosta (visst man vet inte exakt hur mycket det kommer kosta med på ett ungefär iaf). Lovar att jag kommer att skriva upp inköpslistan för er! Nu måste jag kila, tiden rinner iväg. Ha det bäst!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0