Anna Bergendahl Utslagen !

Menar ni verkligen det? Inte så konstigt, visst låten är jättefin men jag tycker inte att hon gör den så jävla bra som alla säger att hon gör. Hade hon sjungit den på ett annat sätt så hade den kanske räckt till... Jag är faktiskt lite chockad över att vi inte gick till final, fast jag kände på mig att vi skulle åka ut. HATAR magkänslan ibland! Nu är hela sverige förvånade över att lilla Anna Bergendahl blev utslagen, men ärligt så tror jag att hon var inte redo för det här.. Kom igen nästa år så ska du nog se att det går bättre (man måste ju vara lite positiv)!





Postat av: RWB

Verkligen inte förvånande. Horribelt Vibrato- och hon använder det konstant. Hon var den sämsta deltagaren i svenska finalen.

2010-05-28 @ 00:26:50
Postat av: T.Johansson

Jag måste säga att jag inte är förvånad men att jag inte tror att det har med Anna att göra, utan även om vi hade värsta glada låten med massa saker på scen osv så hade vi aldrig gått vidare.. Det är för att alla länder röstar på sitt "grannland" det spelar tydligen ingen roll hur dålig låten är utan man röstar bara för att det är landet som ligger närmast en. Så jag tror knappt Sverige hade klarat sig vem vi än hade haft faktsikt. Tyvärr har programet blivit så sorilgt :/.. <3

2010-05-28 @ 09:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0