Dom Sötaste!

Det här måste vara dom sötaste personerna på denna jord! Deras personligheter är det skönaste personligheterna jag varit med om, och deras utstråling är guldvärt. Hade inte dom två varit nere på Krutan där jag är och sjunger varje fredag så hade min fredag inte var så underbar som den är nu.
Dom här två personerna är verkligen helt underbara, och världens skönaste killar. Jag tycker verkligen om dom här två personerna och jag har alltid kul med dom, och man skrattar alltid så gott när man umgås med dom och sjunger med dom. En fredag kväll utan er två är ingen fredag kväll helt enkelt! Jag tackar gudarna för att ni två finns! Kärlek på hög nivå till er!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0