Sitter Hos Micke!

Jag vet att det kanske är lite osocialt att blogga när man är på en fest, men jag såg att datorn var igång så jag tog tillfället i akt och loggade in. Sitter som sagt hos Micke och firar honom lite. Han fyller hela 22år på Onsdag, så det är lite för fest tror. Det stor händer väl nästa helg får vi hoppas på.

Tjaa nu är det T.Johnasson som tar över Emmz blogg för hon vart fult upptagen med mobilen så jag kände för att skriva att kvällen har varit lyckad och trevlig och att Emmz är jättetrevlig och snäll, I like her! :D // T.Johansson

Och där blev jag bloggreapad!!! Hahaha T.Johansson är så skön, en utav dom jag faktiskt ser upp till.. Hon är faktiskt som en syster för mig.. Mer om det kommer sen, ska återgå till festen och vara lite social!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0