Helgens Resa...


Jag var ju som sagt i Lindesberg eller rättare sagt Morskoga i helgen med Hännie, Elin, Willys & Simon. Det var rikgit mysigt må jag säga.
När vi kom fram på kvällen så packade vi upp allt vi hade med oss, det vill säga, alla spel, filmer och singstar. Men när vi skulle koppla in singstar för att börja sjunga lite så fick vi problem med det, TV.n ville inte reagera på att själva PS-konsollen var inkoppla så Simon & Willys försökte få i gång det, till slut så gav vi upp...
 

Dagen efter vad de kubb som stod på menyn, jag och Hännie var i samma lag, det gick väl inte så där jättebra för oss, men kul var det iaf. Kan lugnt säga att det var ett riktigt mysig höst väder, kallt i luften men varmt i solen så som det ska vara på hösten. Höstmys på hög nivå!

Vi blev ganska så trötta efter kubb spelet så vi parkerade oss i soffan och fotöljerna för att kolla på lite film och ha en mys kväll, vilket gick bra till en början (som ni ser på bilderna) men sen.. jaa då hände det andra saker...

Vi började busa i stället och brottas med varandra, vi blev små barn igen kändes det som, men efter ett tag så återgick vi till vardagsrummet för att ha en mysig kväll med mycket skratt, sång och film, jag kan inte säga annat än att detta var verkligen en sjukt mysig kväll. Men helt underbara personer!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0