2år Sen....

Det är 2år sen det hände. Idag är det 2år sen allt förändrades. Idag är det 2år sen du togs ifrån mig! Och jag har fortfarande svårt att förstå att du inte finns kvar hos oss. Det har gått för fort, det känns verkligen inte som att det har gått 2år. Jag hatar verkligen att leva utan dig. Du var för ung för att dras ifrån oss, du var bara 63år. Varför togs just du ifrån oss? Varför kunde du inte ha vunnit fighten mot cancern? Varför vann den mot dig? Kan du svara på det? Varför lät du den vinna? Varför lämnade du oss?
Du fanns alltid där när man behövde dig och du lyssnade alltid på en om man behövde prata ut. Du fanns alltid där, men nu är du borta. Vem ska nu lugna ner mig när jag inte vet vad jag ska göra? Vem ska nu lägga armarna om mig? Förstår du inte att jag behöver ha dig här hos mig?

När du dog så förändrades mitt liv, jag vet inte om du kan se det från himlen, men det har förändrats välidigt mycket. Jag är inte samma person längre. En del av mig försvann när du dog. Inte bara en liten del, utan en stor del. Jag är så arg och ledsen över att du lämnade oss. Varje dag tänker jag på dig och det gör så förbannat ont att veta att du inte kommer tillbaka. För om det är någon jag behöver så är det du. Du är min Mormor, och alla behöver sin Mormor vid sin sida.
Jag är så arg på mig själv, på grund av att jag inte kom och hälsade på dig mer än en gång när du var sjuk och låg på sjukhuset. Jag hälsade på dig EN gång, jag skulle ha hälsat på dig flera gånger och gett dig styrka! Sista gången jag såg dig var 4-5månader innan du dog. Och då ljög jag för dig när jag skulle gå. Jag klarade inte av att se dig så svag så jag sa att jag skulle på match för att jag vill därifrån. Men i själva verket orkade jag inte se dig svag och sjuk. Förlåt Mormor!

Idag är det 2år sen du dog, och jag saknar dig mer och mer för varje dag som går. Och för varje dag som går, så gör det ondare i mig, för saknaden gör så ont och är så stark att den sliter i mig. Jag önskar att du aldrig togs i från mig, för jag behöver verkligen dig, så otroligt mycket. Det finns många saker som gör att jag behöver dig, saker som jag bara kunde prata med dig om. Men nu finns inte du hos mig och jag kan inte prata med någon om det, så jag lagrar det i min själ. Att 2år kan gå så fort är inte snällt, det känndes som om allt hände igår.
Jag hoppas verkligen att vi ses snart igen, för jag håller ärligt talat på att gå under utan dig!
JAG SAKNAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET OCH BEHÖVER HA DIG VID MIN SIDA!
Jag älskar dig Mormor, snälla kom tillbaka och säg att allt är en dröm!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0