Byta Design...

Det kanske är dags för mig att byta Design på min blogg eller rättare sagt det är dags att byta design på min blogg... Men jag har ingen aning om vad jag ska ha för något. Jag sitter och gör designer åt andra personer och dom blir hur bra som helst, men när jag ska börja göra min så tappar jag idéer och det blri inte alls bra. Låter konstigt men sant..
Jag gillar färgerna jag har, så det blir väl att stanna kvar vid denna färgskala. Det är liksom headern som skapar problem för mig. Vilket den inte borde göra.
Nää nu ska jag återgå att fixa med Claesson's design, vem vet jag kanske kommer på något under tiden..





Postat av: Claesson

Claesson?? mitt nya namn för dig :D Alla kallar mig det, men första gången du gjorde det !:D

DU ÄR SUPER DUKTIG! Tack så mycket!!!! !!!<3

2010-09-30 @ 00:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0