130st Orelevanta Frågor....

1. Vad heter du? - Emilia H***a (men tilltalas inte vid mitt riktiga namn som ni kanske vet om)
2. Vad kallas du? - Emmz (tilltals namn), Sötnos, Gumma, Queen Kenzie m.m
3. Vad vill du bli kallad? - Emmz
4. Födelsedatum? - 1988.10.17
5. Stjärntecken? - Libra (våg)
6. Lunar? - NEJ
7. Msn? - Ja (men ger inte ut den, till vem som helst)
8. Helgon? - Njaaa...
9. Vart bor du? - Sundbyberg
10. Vad har du för mobil? - Sony Ericsson w595 

11. Har du en egen dator? - Självklart har jag det
12. Vem är din/dina bästisar? - Har några som står mig otroligt nära och dom vet vilka dom är. Så inga namn nämnda ingen glömd!
13. Har du något husdjur? - Yes sir, en katt med namnet Chilli
14. Vad ska du göra i vinter? - Jaa du det är ett tag kvar tills vintern kommer så har ingen aning..
15. Vad älskar du mest? - Oj, bra fråga...
16. Intressen? - MUSIK!
17. Favoritband/artist? - Self Deception just nu! Ante ni är otroligt grymma sjukt stolt över er!
18. Favoritlåt med ditt favoritband/artist? - Self Deception - Someone Else
19. Namnsdag? - 14 November, 13 Juli och 6 Maj
20. Vad skulle du vilja heta? - Emmz eller Kenzie

21. Vad heter du på din msn just nu? - Eммz / Duttan » || ***** <3
22. Vem är din 15:onde online? - Min lilla Nättie!!
23. Vem har du blockat? - Många...
24. Hur många olika grupper har du? - 2, online/offline
25. Hur ser din drömkille/drömtjej ut? - Det vill ni allt veta va?
26. Har du några piercingar/tatueringar? - 2 piercingar, 0 tatueringar
27. Vart skulle du bo om du fick välja? - Egen lägenhet...
28. Bor du i lägenhet eller villa? - Lägenhet
29. Vilken färg är snyggast på kläder? - Svart eller mörka färger
30. Vad har du på dig? - Morgonrock, nyss duschat..

31.Har du något i håret just nu? - I en knut
32. Vad har du gjort idag? - Sovit för det mesta, sov inte så bra inatt...
33. Hur mår du just nu? - Inte så värst bra...
34. Hur brukar du annars må? - Samma...
35. Är du sjuk? - Nej! Har bara tappat bort mig själv lite...
36. Vad heter din mamma? - Det är väl lite orelevant att ta upp det
37. Har du några syskon? - 2
38. Vilket är ditt favoritgodis? - LAKRITS!!!!
39. Vad är det finaste som finns? - Kärlek!
40. Vilken är din favoritdryck? - Oj det finns så mycket jag kan välja på, men tror det får bli Annansjuice

41. Vilket är ditt favorit tv-program? - The Vampire Diaries
42. Vem är din förebild? - KAT VON D!
43. Vad är bäst med dig? -  Mina ögon..
44. Har du några komplex? - Allt på mig förutom ögonen är komplex
45. Hatar du någon just nu? - JA!
46. Saknar du någon just nu? - JA!
47. Har du kysst en apa? - Nej....
48. Är du allergisk mot något? - Jaa citrusfrukter, mest apelsin.,,
49. Är du kär? - Ja jag tror att jag är det,,
50. Isåfall i vem? - Tänker jag itne säga...

51. Vad är din civilstatus? - Kär/singel/komplicerat?
52. Är du homofob? - Absolut inte!
53. Vilket är det fulaste tjejnamnet? - Märta
54. Vilket är det fulaste killnamnet? - Nils
55. Vilken stil har du? - Min egna stil, I'm one of a kind!
56. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad? - ALDRIG I LIVET!
57. Vilken är den godaste frukten? - Jordgubbar och Ananas!
58. Vilken är den äckligaste frukten? - Fikon...
59. Hur lång är du? - ungefär 1.70cm
60. Vad är du bra på? - Tydligen så är jag bra på att sjunga...

61. Är du medlem på den engelska bilddagboken? - Nej det är jag inte...
62. Vad är klockan just nu?  - 23:33
63. Hur ser din dataskärm ut? - Som alla andra dataskärmar gör?
64. Har du varit ute idag? - Nej det har jag inte varit.
65. Vem ringde du senast? - Sandra
66. Vad var du senast arg på? - Jennifer...
67. Hur många hus har du bott i? - 3st
68. Bäddar du sängen? - Ibland, ibland inte...
69. Snarkar du? - Nej det gör jag inte, men jag sjunger i sömnen.,,
70. Vad har du för startsida? - Superstart.se

71. Har du ett sladdlöst tangentbord? - Nej tyvärr inte
72. Vad lyssnar du på just nu? - Eva Cassidy - Songbird
73. Vill du tatuera dig? - JA!
74. Vilka sidor/program är du inne på nu?- Blogg.se, Facebook, IMDB, Msn, VLC Media och Media Player
75. Laddar du olagligt ner musik? - Ja det händer väl...
76. Har du sett filmen linas kvällsbok? - Nej och jag vill inte se den.
77. Vad stör du dig på? - Det mesta just nu, men mest på folk som lägger sig i andras problem och tror att dom kan lösa det åt en. Sen så stör jag mig på folk som gör en besviken.
78. Vad är emo enligt dig? - NEJ!
79. Brukar du lyssna på hög musik? - HELA TIDEN!
80. Vad gör du om dagarna? - Söker jobb, umgås med vänner, städar och så...

81. Tycker du om popcorn? - Ja, vem tycker inte om popcorn?
82. Vad är din favoriträtt? - Pasta Carbonara
83. Vad tycker du om raggare? - Härlig musik
84. Vad tycker du om punkare? - Dom ser roliga ut..
85. Har du skärt dig nån gång? - inga komentarer...
86. Är du död? - Självklart är jag det, det är mitt spöke som skriver...
87. Har du brunt hår? - Född som brunett, men nu har jag lite rött i håret..
88. har du blondt hår? - Absolut inte...
89. Har du posters på dina väggar? - Nej, men tavlor
90. Vem är snyggast i My Chemical Romance? - USCH FY OCH BLÄ!

91. Vilket ämne har du bäst betyg i? - Musik/teater
92. Vilket ämne har du sämst betyg i? - Typ matematik... 1+1=3 ;)
93. Favorit loka? - Päron
94. Älskar du din dator? - Ja när den inte bråkar med mig
95. Är din dator bög? - Ibland
96. Vilken är din favoritbok? - Dean R. Koontz - Mörkret Faller
97. Vilken är den bästa musikgenren? - Allt!
98. Bada eller sola? - Helst sola
99. Åska eller sol? - Beror på vilket humör jag är på.. Älskar både solsken och åska!
100. Vinter eller sommar? - SOMMAR OCH SOL, VI HAR KORT TAJT KJOL!!!!

101. Knarkar du? - NEJ!
102. Röker du? - Nej...
103. Super du? - Ja för fan!
104. Äter du? - Ibland...
105. Snusar du? - nope..
106. Har du kysst din egna spegelbild? - Nej, skulle aldrig falla mig in...
107. Vad tänker du när du ser din spegelbild? - Det vill jag helst inte gå in på, det är för negativt...
108. som mona-lisa har sitt leende? - Så gömmer också du en hemlighet?
109. Har du en snopp? - Det hade jag inte senast jag kollade iaf
110. har du haft sex nån gång? - Privat ;)

111. kommer du ha det? - Privat ;)
112. kan du sjunga? - Som jag sa förut, TYDLIGEN så kan jag det
113. bästa låten i världen? - OJ!!! Nothing Else Matter med Metallica?
114. hur länge har du varit medlem på bilddagboken? - Har ingen bilddagbok
115. Vågar du rapa högt inför andra? - Ja då
116. Vad är klockan nu då? - 23:48
117. Vad ska du göra sen? - Kolla på Criminal Minds och Big Brother, dudå?
118. Privat fest eller festa med folk på stan? - Privat fest, roligare då
119. Älva eller vampyr? - VAMPYR FOR FUCK SAKE
120. Favoritgrönsak? - Gruka!

121. Skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör? - Ehm nej...
122. Hur ofta sitter du vid datorn? - Jaa då...
123. Vitt eller rött vin? - Vitt vin såklart!
124. Öl eller vin? - Vin, aldrig mer öl!
125. Vad ska man blanda vodkan med? - Redbull? nej då skojja, typ den man vill blanda med.
126. Vem står dig närmast;  mamma eller pappa? - Mamma
127. Vad klarar du dig inte utan? - Mina vänner
128. Behöver du mer kärlek? - VERKLIGEN! Ge mig lite mer kärlek *****!
129. Är du natt eller dagmänniska? - NATTMÄNNISKA!
130. Är du vampyr? - OOH ja! Kom hit så får jag dricka ditt blod ;)!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0