Dag 05 - Min Första Kärlek...

Min första kärlek? Oj det blir svårt... Man har ju älskar dom killarna man har haft på olika sätt, och jag vet inte riktigt vem min första kärlek är. Men om man ska gå på det första förhållande, och då menar jag verkligen det ABSOLUT första förhållandet man hade, så vet det när jag gick i lågstadiet, närmare bestämt i 3an.. Så jag kan ju skriva lite om honom...

Min första pojkvän heter J. Åsberg (tänker inte skriva ut hela namnet känns lite konstigt), vi har känt varandra sen vi var jättesmå, och är vänner än idag fast vi inte umgås så mycket, men vi är vänner idag iaf från min sida. Men åter till ämnet.. Jaa det är lite svårt att skriva om första kärleken, men jag kan ju försöka.
Vi gick alltså i 3an när vi blev tillsammans, och jag tycker faktiskt att det räknas som det första förhållandet för de var liksom inte bara över en dag utan det var mycket längre än så. Han var så söt och alla tjejer tycket han var det, så man fick ju lite bonus för att vara med honom.
Men det var ändå väldigt jobbigt eftersom man inte riktigt visste vad orden "Jag Älskar Dig" rikitigt betydde. Men vi sa dom orden till varandra iaf, jag fick även min första kyss av honom. Så ja han var nog min första "kärlek".

Att kärlek ska vara så svårt att skriva om är fan lite pain, men vad ska man göra åt saken, jag har iag försökt!

(Klicka HÄR för att komma tillbaka till listan)




Postat av: Sho

Ja jo det var ju det :) Men jag hör av mig när jag kommer hem då. För jag är ledig i två veckor sen när jag kommer hem.

2011-01-06 @ 23:11:01
URL: http://minguldfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0