Dag 16 - Dåliga Vanor..

Jag har egentligen bara en dålig vana, och det är att jag alltid faller för fel killar. Ibörjan är allt perfekt men sakta men säkert så ändrar dom personlighet och blir till en helt annan person. Är det mig det är fel på eller är det dom? Ibland undrar man.
Den senaste killen jag föll för har jag fortfarande starka känslor för. Han var verkligen den rätta för mig (trodde jag iaf), men det visade sig att han inte alls var den rätta utan han bara lekte med mina känslor, och kastade runt mig som en matta (känns det som). Jag har frågat mig själv många gånger om han gjorde det med medvetande eller om han inte visste vad han gjorde. Så den största dåliga vanan jag har är att falla för just fel killar.

En annan dålig vana jag har är att jag oftast gräver ner mig om något har hänt, jag stänger ut mig från världen helt enkelt. Jag svarar inte när någon ringer, sms:ar eller försöker få tag på mig på något annat sätt. Jag skiter totalt i att folk försöker nå mig under dom perioderna, det är bara vissa personer som lyckas att ta kontakt med mig då.  Det är en väldigt dålig vana jag har.

(Klicka HÄR för att komma tillbaka till listan)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0