Dag 24 - Detta Får Mig Att Må Bättre

Det finns rätt få saker som får mig att må bättre, men en sak som alltid hjälper mig och får mig att må bättre oavsett vad som har hänt är min musik. Jag kan vara hur arg/ledsen/nerstämd som helst, men varje gång jag lägger mig i sängen och drar på musik (som jag för övrigt inte kan leva utan) så blir allt bättre.
En speciell låt vid ett speciellt tillfälle är allt som behövs för att få mig att må bra igen. Men ibland kan det krävas mer än bara en låt, ibland finns känslan som gjort att man mår sämre kvar och då krävs det för mig att jag ligger i timmar i sängen och bara lyssnar på musiken och får ut mina känslor, ibland så gårter jag bara för må bättre och få ut allt, och då är sorliga låtar det bästa som finns. Och den senaste tiden är det just dom sorliga låtarna som har spelats från mina högtalare, jag kanske inte har mått så bra dom senaste månaderna (har en person att tacka för det, och han vet verkligen vem han är. Jag behöver bara säga du var mitt allt, och då vet du vem du är) och musiken verkar vara rätt så hopplös just nu, men det ska nog gå över snart och bli bra igen.

Jag kanske tappar tråden lite nu, men det struntar jag i, för jag vet att jag har varit en bitch mot dom flesta den senaste tiden och blivit sur för det minsta lilla, och det har gjort att jag har blivit elak mot den personen. Det är verkligen inte jag, jag är inte en sån person som skäller ut folk för små saker och blir elak, men igår insåg jag att den här personen som får mig att må som jag gör, han har gjort mig till en sämre person. Så till alla som jag har varit elak mot och bara skällt ut för ingenting vill jag säga förlåt till. För ni vet att det är inte den rätta jag.

(Klicka HÄR för att komma tillbaka till listan)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0