No More Pain!

Det är det enda jag har att säga till dig! Du vet inte om det men du har gjort så mycket starkare utav dina svek och ditt jävla spel! Du trodde att jag skulle falla för allt du sa och jag gjorde nästan det! Men en ska ska du ha klart för dig, jag faller inte för det du håller på med nu! Jag är mycket starkare än så!
Visst, jag sover inte vilket du har lyckats med.. Jag har sovit 16 jävla timmar på 11dagar nu! Det är inte normalt!
Men jag tänker inte falla för ditt jävla spel längre och jag tänker inte kolla åt ditt håll när jag ser dig, du förtjänar inte min uppmärksamhet längre! Jag kan bokstavligen säga att jag HATAR dig, jag trode aldrig att jag skulle kunna säga det, men jag HATAR verkligen dig just nu!
Tack för att du fick mig att inse vilket jävla svin du är!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0