En mycket speciell person!

Tänkte skriva om en speciell person. Och det är M. Jag hoppas att du ser det här och jag vet att du kommer att förstå att det är till dig. Jag vill inte förlora dig, för du är en utav dom bästa vännerna man kan ha. Du får mig att le när jag helst vill gråta. Och jag förstår att du kanske inte mår så bra just nu, men låt mig åtminstone få hjälpa dig eller bara vara vid din sida om du behöver tröst! Jag vill verkligen inte förlora dig som en vän. Och det där inlägget du skrev till mig på PA. Det korsade mitt hjärta, jag viste verkligen inte att du kände så. så jag känner att jag måste be dig om en förlåtelse också. Jag säger förlåt att jag inte såg att det hade gått så långt och förlåt för att jag inte var där när du behövde någon som mest! Jag hoppas att du läser det här M. Och bara så att du vet så har du fortfarande ett stort ställe i mitt hjärta och du kommer att ha det vad som än händer! 

Jag Älskar Dig M!
Glöm Inte Det!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0