Träffa Laura Imorgon !!

Imorgon (eller rättare sagt idag) ska jag träffa min underbara vän Laura! Undrar vad vi ska hitta på för skoj.

Igår när jag låg i sängen och inget gjorde något, klockan var väl runt halv 5 på mogonen skulle jag tro. Så ringde Erik mig fast han var så jättetrött.. Det var så gulligt att han ringde mig, hade ingen aning om att han skulle göra det. Tack för ett mysigt natt/morgon samtal, blev faktiskt riktigt glad!

Men åter nu till vad jag och Laura ska göra... Hmmm, jag funderar på att fråga mamma om jag inte kan få ta ut pengar från mitt sparkonto och köpa lite nya underkläder, det behövs tycker jag, men det finns bara ett problem, mitt lägg har gått ut, så får ta med mig mitt pass. Men jag tror verkligen inte att mamma går med på det, men man kan ju alltid försöka.
Annars blir det väl så att vi sjunger lite Singstar som vanlig eller kollar på någon film och bara har det trevligt... Om det är sol kanske vi går ut och solar lite vem vet, eller kanske spelar lite kubb. Aja vi får se vad vi gör.

Haha, kom och tänka på att jag försökte fixa mit hål i örat som är igenväxt, men det gick inte så bra, så nu blöder det satan från örat.. Hmm, kanske kan be Laura hjälpa mig med det... Asså jag får igenom en plupp, men det är baksidan som är igenväxt... så irriterade.. men vi ska nog fixa det.

Nää nu ska jag väl ta och lägga mig och kolla på någon film eller så tror jag, har fått Bring It On nostalig! Ha Det BÄST!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0