Alexander!

Alex, vart ska jag börja? Jag saknar dig sjukt mycket! har inte träffat dig på 3år nu, och det tar kål på mig! Du är min bästa vän och kommer alltid att vara det. Du ska bara veta hur mycket jag saknar dig, och hur mycket jag vill träffa dig igen! Vi har gått igenom allt tillsammans, vi har gått igenom snart 20år som vänner. Fan Alex!! Vet du hur mycket jag ÄLSKAR dig vännen? Jag ÄLSKAR så mycket att det gör ont i mig. Jag kommer ALLTID att finnas vid din sida oavsett vad!! Du är min bästa vän, och det har du alltid varit. Det kommer inte att ändras. Även om vi inte har träffats på 3år så tänker jag på dig, nästan hela tiden. Vad ska jag göra utan dig min vän? Jag Älskar Dig Alexander Stridfeldt!

Klicka f�r att st�nga bilden






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0