Allt Kommer Att Bli Bra, Baby !

Tänker inte nämna dig vid namn eller så, men du vet mycket väl vem du är.

Jag lovar dig att allt kommer att bli bra igen. När du ringde imorse och berätta vart du var så blev jag helt tyst, jag visst inte riktigt vad jag skulle säga. Men jag vet att allt kommer att bli bra igen, jag känner det på mig.
Och jag menar det jag sa, om jag hade varit närmare dig så hade jag varit hos dig nu, och det vet du.
Du har ställt upp så himla mycket för mig, och du har stått vid min sida. Nu är det min tur att hjälpa dig.
Du vet att jag finns här för dig, och att jag tycker otroligt mycket om dig. Du har ett stort ställe i mitt hjärta, Baby !






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0