Lördagar = Karaokekvällar !

I lördags var det första Karaokekvällen på Sandras, så sjukt kul det var! Det var sjukt mycket folk som kom dit och det var ett jävla drag på alla =)!

Alla var trevliga och härliga, efter karaoken slutade så drog vi alla hem till en polare till mig och hade efterfest, det var riktigt mysigt, tror jag kom hem vid halv 6 på morgonen. Jag vill tacka alla som var på Karaokekvällen för en riktigt härlig kväll. Och jag vill speciellt tacka Oscar, Jennifer, Hannah, Nenny, Laura, Minna, Danne, Micke, Tone, Niklas, Nille & Jens. Tack för en helt underbar kväll =)!


Och nästa lördag smäller det igen! Då ska man ner och sjunga lite till =)!





Postat av: Helena

Jag älskar karaoke!!!! =D Speciellt om det just är mycket folk med. Himla kul med Lips där man kan få extra poäng genom att svinga microfonen i takt med musiken =)

2009-04-01 @ 02:46:46
URL: http://misspoodle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0