Hos Hännie!!

Sitter hemma hos Hännie med Nenny & Pampers. Syster gick hem tidigare. Just nu så sjunger Nenny och Hännie lite lips, väntar på att jag ska upp och sjunga (vi får se hur det går med min röst, är fortfrarande lite små dålig i halsen, men det sk nog gå bra).

Imorgon blir det antagligen PG, om jag orkar det vill säga, har lovat Hännie, men får se hur jag mår. Funderar på att ta och ringa Erik, men vet inte om han sover eller inte, hoppas inte det, han är så härlig att prata med. Han förstår alltid när man mår dåligt och ska få en på bättre humör. En vän alla borde ha! Du är en utav dom som jag förlitar mig på. Tack för att du finns vid min sida!

Nää nu ska jag vara lite social här! Ha det så bra så länge!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0