Sång På Hög Nivå Hos Hännie!!

Nu är det sång på hög nivå hos Hännie!! Fan vad vi har det kul (min hals klagar lite men det går iaf bra). Ska försöka sjunga ut lite.
Erik vill inte att jag ska komma över och sova där, men men skit samma, Jag klara mig. Vi är ju trots allt bara vänner så. Ville bara ha en trygg famn att sova hos efter allt som har hänt. Men vi kan ta det en annan dag vännen så det är helt lungt! Lovar!

Nu sitter Hännie och sjunger Björn-låten, den är så jävla fin!! Hjärtat, jag tänker så jävla mycket på dig när jag hör den, för den påminner så jävla mycket om dig och min känslor för dig. Jag ska berätta för dig hur den går sen så kanske du förstår varför. För det reflekterar vårat första möte riktigt mycket iaf i bröjan, tro mig den gör faktiskt det.

Åhhh, nu börjar jag att tänka på dig och hur mycket du betyder för mig, fan vad jag saknar dig och hoppas på att du kommer hit i sommar när mamma och pappa är i Finland, det skulle vara så mysigt om du kom hit.

Nää nu ska jag åter gå och vara lite social igen, känner mig lite elak som har parkerat mig här vi datorn... Ha det så bra tills jag skriver igen!!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0