Jag Har Nästan Allt Jag Behöver!

Som jag skrev igår så har jag nästan allt jag beöhver, jag hade tänkt att bevisa det med att skriva upp det i en liten lista.

            Jag har Hjärtat vid min sida (jag vet inte vad jag hade gjort utan dig).
            Jag har världens underbaraste vänner (ni vet vilka ni är så inga namn nämda, inga glömda).
            En familj som ställer upp.
            Världens bästa syskon.
          √  Ett underbart liv (för det mesta).
          √  Min musik som hjälper mig igenom att bli lugn när jag är arg.
          √  Teatern som gör att jag kan avreagera mig.

Det är vad jag kan komma på just nu, men listan kommer säkert att växa med tiden.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0