Städa, Städa, Städa IGEN!!!

Japp, nu håller jag på att städa igen! Det måste ju vara fint när alla kommer på Lördag! Är så grymt taggad så det inte är sant. Hoppas att det blir en toppen dag/kväll/natt! Sitter här och tar en liten lite paus från städningen bara, har hållt på hela dagen..
Hoppas bara att jag blir klar innan Inlåst börjar. Det är ett sånt sjukt bra program, och Viktor som är med där har gått på samma avdelning som mig i skolan, rätt så konstigt att se honom i tv. Kände inte igen honom i början, men det är väl inte så konstigt, när han börja i 6års (dvs dagens förskola) så gick jag i 5an så jag är ett antal år äldre än vad han är. Men vad ska man göra, jag hoppas verkligen att dom lär sig något när dom är där. Jag kan lugnt säga att om jag var som dom hade jag lätt ställt upp att bli inlåst i 12dagar för att se hur det är.
Nää nu måste jag återgå till städningen!!





Postat av: julia

hjälp mig välja en ny hedder!:D<3

2009-10-15 @ 19:08:02
URL: http://juliacenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0