Svårt Att Bestämma Sig?

Nu närmar sig 21årsdagen, inte alls långt kvar nu. Sitter här och funderar på hur jag ska se ut, hur jag ska ha håret, sminket och vad jag ska ha för kläder (vill helst ha något nytt). Och det är riktigt svårt att komma på allt, jag menar man vill ju vara fin när man fyller år. Men det tror jag nog att jag kommer att vara i alla fall. Mina kära vänner kommer säkert vilja hjälpa mig och jag litar fullständigt på dom.
Har suttit och kollar lite på Ginatricot's hemsida och hittat två jätte söta (eller ja super snygga) klänningar som jag vill ha. Men vet inte vilken det är jag vill ha mest! Visserligen har jag en som ser nästan likadan ut som den som är knuten runt halsen, men det som är på bilden är så mycket snyggare än den jag äger! Som sagt vet inte riktigt vilken jag ska välja!! Vilken tycker ni?

 







Postat av: Erika

Den vänstra va brutalt super snygg! Mycket ballare än den högra.. Så min röst ligger på den till vänster.

2009-10-08 @ 16:44:30
URL: http://www.erikacarlsson.blogspot.com
Postat av: Lisa

Den med rosetten helt klart! Den högra såg trashig ut, fast ganska fin ändå. Men rosettklänningen var ju underbar :) go for it!

2009-10-12 @ 23:18:46
URL: http://tinycitylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0