Ska Vi Eller Ska Vi Inte?

Erik vill att jag kommer över till honom med Laura, men jag vet inte riktigt om jag orkar, men det skulle vara sjukt kul om vi gick över. Plus att man måste försöka övertala Laura också... Har ni försökt övertala henne någon gång? Inte? Jag kan lugnt säga att det är inte det lättaste i världen att göra heller, man får dra i många olika trådar innan man lyckas om man nu gör det. Jag har försökt att locka med Oreo's, men jag vet inte om det funkar... Ni som känner Laura vet ju att hon är väldigt galen i Amerikanskt godis och Amerikanska Kakor, och hon har inte smakat Oreo's än, hon visste inte ens att dom fanns i Sverige, så jaa det försöker jag locka med, och ska se om det funkar.
En del avmig överväger verkligen att gå/åka över till Erik, men man ska bara få med sig Laura. Det är det som är det svåra problemet... Vi hade redan bestämt att vi skulle göra något idag, så vi får se vad det blir, om det blir av att dra till Erik eller om vi gör något helt annat... Det återstår att se!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0