Min Pärla!

Min älskade Pärla, vad ska jag ta mig till utan dig? Utan dig är jag inte samma perspn. Du är min bästa vän och du kommer alltid att vara det oavsett vad som har hänt eller kommer att hända. Vi har gått igenom så otroligt mycket tillsammans, våran vänskap är otroligt stark och du vet att jag älskar dig högt!
Vad fan ska jag ta mig till utan dig, frågar jag mig själv ännu en gång.. Och jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra utan dig. Du har fått mig att glömma saker och känslor jag inte vill ha kvar. Du får mig att le när jag helst vill gråta och du får mig alltid på bättre humör.
Du och jag har känt varandra i snart 16år, och jag kommer aldrig glömma första gången vi träffades. Redan då visste jag att vi skulle få en evig vänskap, en äkta vänskap med mycket kärlek och ovisheter. Man kan ju inte alltid vara sams när man är vänner, för en äkta vänskap behöver bråk. Men jag visste redan då att du alltid kommer att vara min bästa vän. Och de står jag kvar vid.
Jag kommer alltid att finnas här för dig, dag som natt, du behöver aldrig tveka på det. Jag finns alltid här för dig. Du är min pärla, och jag älskar dig! Ingen kan ta det ifrån dig, de lovar jag dig.
It's you and me against the world, remember? Och det kommer det att vara hela livet ut. Du ligger väldigt nära mitt hjärta och det kommer du alltid att göra. Du är min bästa vän och det har du alltid varit.
Jag Älskar Dig, Jennifer Stephanie Elfving, igår, idag, imorgon och i evigheter!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0