Sitter Hos Laura!!!

Nu sitter jag här hos Laura efter att ha varit och köpt nya skor! Det blev två par, sjukt snygga. Laura köpte tre par skor, och hon som inte alls är lika "galen" i skor som jag är.. Nu ska vi ta och chilla lite här innan vi drar oss vidare för att träffa Krille och Jonas, vi funderar på om vi ska sätta oss och ta en öl på en uteservering nu när det är ett sånt fint kvällsväder! Frågan är bara vart vi kommer att hamna, Jonas vill inte lämna Solna och vi vill andra vill inte vara i solna utan vi vill typ in till stan eller något, så vi får verkligen se vad som händer.

Jag har umgåtts väldigt mycket med Krille dom här senaste dagarna vilket är helt underbart roligt, vi har ju liksom inte träffats på typ 2år fast vi är bästa vänner, han försvinner med vinden ibland, så då vet man inte riktigt vart han har tagit vägen. Vi har ett väldigt speciellt band han och jag, och man vet aldrig vad som hade kunnat hänt mellan oss två om vi inte gick skilda väger för ett par år sen (tänker inte gå in på varför vi gjorde det för det är verkligen något mellan honom, mig och våra vänner), vem vet, vi kanske inte hade varit bästa vänner idag, utan kanske något mer. Men just nu behöver jag bara ha honom som den vännen han är idag, har ju liksom känslor för *****... Men men nu ska jag hjälpa Laura att fixa lite i hennes rum, sen får vi se vart vi hamnar!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0