The Universe...

Jag har blivit helt besatt av rymden! Så jag har laddat ner en dokumentär serie som heter The Universe, den är på 5säsonger och det handlar bara om rymden och om vad som finns där uppe.. Jag menar vi kan omöjligt vara dom enda levande varelserna som finns i hela universum... Det är bara helt omöjligt.. Dom har ju faktist hittat plateter där det finns vatten, och om jag minns rätt så är vatten ett utav huvudämnerna för att man ska kunna leva, vilket betyder att det finns liv där ute, vi har bar inte hittat dom än... Vad det nu är för något som lever bortom våran galax... Nej nu får jag inte tänka mer på det här, kommer ju bli mer galen än vad jag är!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0