1a December T-23 Days!

Då var det dags för första Julbilden/filmen/låten! Jag kommer att ge en liten beskrivning på filmen och ett betyg på den. Jag kommer även berätta varför just denna låt är idag.. Så nu kör vi tycker jag!

Dagens Film: Ensam Hemma 2
Kevin är tillbaka och han ska med sin familj åka till Florida över jullovet, men hamnar i fel flygplan och åker ensam till New York City. Han blir jätteglad att slippa de andra och vara för sig själv. Han checkar in på Plaza hotell med sin pappas kreditkort och några väl valda lögner som fungerar och ger honom ett lyxigt rum. Tjuvarna Harry och Marvin (från första filmen) rymmer från ett fängelse och åker till New York City. Kevin får stora problem när en anställd kollar hans kreditkort och upptäcker att det är stulet. Kevin stöter ihop med Harry och Marvin i en leksaksaffär.
Betyg: 4/5

Dagens Låt: Ulf Lundell - Snart Kommer Änglarna Att Landa
Är en riktigt mysig låt, jag verkligen älskar att lyssna på den för texten är riktigt fin! Och den passar rätt bra in idag för att jag skulle verkligen behöva en speciell Ängel idag, en som jag saknar så otroligt mycket..








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0