En Speciell Person...

Han är väldigt speciell och betyder otorligt mycket för mig. Vi har varit vänner i ungefär 6år nu, och jag hoppas att vi kommer att vara vänner längre än så.
Vi började lära känna varandra i gymnasiet, där vi gick i samma klass. Till en början undrade jag vad det var för en lirare som började i min klass (han började i mitten av första året), och ska jag vara ärlig så gillade jag inte honom så värst mycket i början (och det tror jag att han vet om). Men allt ändrades när vi hamnade i samma grupp på EO:n (Estetiska Orenteringen), vi började prata med varandra och kom väldigt bra överrems. Jag hade verkligen så fel om den här "liraren", han var ju riktigt härlig och otroligt trevlig. Vi börjad att umgås allt mer i skolan och började sakta att bygga upp en väldigt bra början på en riktigt fin vänskap.
Våran vänskap började växa och bli allt starkare för varje dag som gick, och jag tror nog att vi har skapat en väldigt speciell vänskap som kommer att hålla ett bra tag, jag menar den växer ju fortfarande.

 Jag skrev tidigare att han var speciell (eller rättare sagt började med att säga att han var speciell) och det är han verkligen. Det som gör att han är det, är hans personlighet och hans hjärta som är gjort av guld. Han accepterade mig för den jag var/är och ser mig som den jag var/är. Han har aldrig sett mig på något annat sätt. Han behandlar mig som han behandlar alla sina vänner.
Jag har en väldigt stark känsla om att vi kommer att bygga upp våran vänskap till en nivå som kommer att vara svår att krossa.
Nikos Triantafilloy, du är en utav dom som jag vill ha med mig hela livet ut. Du är så otroligt underbar och jag har aldrig tråkigt med dig. Jag hoppas verkligen att vi kommer vara vänner för livet.







Postat av: Anonym

MYCKET FINT SKRIVET

2011-04-06 @ 07:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0