Jag Har Varit Duktig Idag!

Idag när jag vaknade vid 8tiden, så låg jag och drog i sängen som vanligt. Jag älskar att ligga och dra i sängen och verkligen bara få ut all sömn i kroppen, jag låg och funderade på vad man skulle ta och göra idag... Då jag sätter mig upp i sängen och kollar ut i rummet och är trött på bilden jag ser.. Ett stökigt rum, julpynt som fortfarande hänger kvar (det är februari!!!).
Jag säger tyst för mig själv att det kanske är dags att städa och kanske ta bort alla julsaker och sen hålla rummet rent så det slipper bli en rövarkula hela tid. Med Bruno Mars på högsta, moppen i ena handen, dammsugaren runt halsen och hinken i andra handen går jag in och stor städar rummet, och se på fan vad fint det blev, nu ser man mitt golv och mitt skrivbord igen, och jag skäms inte över att mitt rum ser ut som hej kom och hjälp mig när jag har vänner över på besök!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0