Nya Kategorin Heter...

...Och kommer att handla om tiden på Råsunda (den lilla som är kvar), Hovet samt den nya arenan. I den här kategorin kommer jag skriva om matcherna jag jobbar på och alla andra matcher som har med AIK att göra..

Just nu är det ett litet tag kvar till nästa hemma match är så det är bara att bita i det sura äpplet och gilla läget. Personerna jag jobbar med är helt underbara, och det säger jag inte bara för att två av dom är mina kusiner och fyra av dom är riktigt goda vänner. Vi har alltdi kul och skrattar hela tiden (eller hur Malin ;) ). 
Visst vi kan bli sura också men det är ju under matchens gång, AIK lyckas alltid få dommare som hatar laget, men vad fan gör det, dom tar oftast hem segern iaf. 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva just nu, men det kommer mer inlägg i den här kategorin, det kan ni skriva upp! 





Postat av: Joachimkatarina

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2011-07-05 @ 08:50:31
URL: http://joachimkatarina.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0