IKVÄLL SMÄLLER DET!!!

Nu är jag hemma hos Hännie och fixar mig inför kvällen, vi ska på Self Deceptions releaseparty!!! Det kommer bli så jävla kul, har inte sett dom spela på jag vet inte hur länge. Och ikväll släpper dom deras nya skiva, som är album nummer 2! Jag är så stolt över Ante och alla andra bandmedelmar! Det känns som om det var igår jag satt och sjöng med Ante i korridoren i skolan men det var år och dar sen vi gjorde det. Det är meningen att jag skulle ha lagt in en bild som jag har gjort, men eftersom jag är hos Hännie, så jag får lägga in den inatt när jag kommer hem! Nu måste jag återgå till att fixa mig så att man ser någelunda bra ut! Hoppas ni får en lika härlig och grym kväll som jag kommer att få!!!

 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0