Tur I Oturen!

Ja det kan man lugnt säga! När jag lovar ett att jag ska börja blogga igen så exploderar min dator! Det är därför jag inte har skrivit på en månad (?). Men det ska jag försöka ändra på ännu en gång!

Hösten har smygit sig på, löven på träden har fallit men ändå så är det fortfarande runt 5 grader varmt, vilket är så sjukt ovanligt. Men nu känner man att kylan börja komma in och det passar ju perfekt, eftersom det snart är December. Och ni som har följt min blogg vet att December månad är en utav mina favorit månader. Och det finns bara en anledning till det. 'Och det är JULEN! December är Julens månad och då blir jag som ett litet barn igen, mitt rum ser bokstavligt talat ut som om Tomten själv skulle bo där!
Förra året så hade jag Jul-tema under hela december och varje dag bjöd jag på en jullåt, vilket jag även kommer att göra iår med, tillsammans med ett minne, recept, eller en favorit julklapp. Och då LOVAR jag att det blogg varje dag som gäller!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0