Hännie Har Börjat Blogga!

Det stämmer! Hännie har börjat blogga!! Igår kväll smsa hon mig och frågade om jag kunde fixa en design till henne, vilket jag gjorde under dagen idag..
Hon ska börja blogga om ett sundare liv och en ny livsstil om jag förstod det hela rätt, och det passar ju bra nu när det är ett nytt år och allt. Så tänkte bara skriva lite kort om att jag har gjort hennes design med hjälp av gratis designen "Dusty Rose" som Blogg.se så snällt har lagt ut, men det är inte alla den fungerar för, det blir fel i koderna när man lägger in den och inget hamnar där det sak....
Så jag bestämde mig en natt för någon vecka sen att jag skulle klura ut problemet, och se på FAN, Emmz fixade desigenen, så nu fungerar den för mig när jag lägger in rätt koder och grejer! Så stolt över mig själv att jag sakta men säker börjar lära mig koderna utantill!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0