12år!

Den 18 Augusti 1995 förändrades mitt liv.

Det var då du kom in i mitt liv, och det är jag glad över.

Jag minns det som om det var igår.

Jag var ny i klassen och hade inga vänner.

Men du började umgås med mig i skolan och vi blev vänner.

Då trodde jag inte att det skulle vara för alltid.

Men nu vet jag att det kommer att vara för alltid.

Vi har gått igenom allt tillsammans och vi kommer att gå igenom mer än så.

Du är ljuset i mitt liv och det kan ingen ta ifrån dig.

Du är min skyddsängel och jag är din skyddsängel.

Och även om jag skulle dö, så kommer jag fortfarande vara din skyddsängel.

Det säger jag inte bara för att du ska bli glad, utan jag menar det också.

Jag kommer alltid att finnas vi din sida vad som än händer.

Det finns ingen som är lika underbar och vacker som du är.

Du är den personen som får mig att leva vidare.

Du är den personen som får mig att le när jag helst vill gråta.

Du förstår alltid hur jag mår.

Och du läser mig som en öppen bok.

Vad ska jag göra utan dig min ängel?

Jag Älskar Dig Så Otroligt Mycket

Jennifer Stephanie Elfving!
Döden kan inte skilja oss åt!

~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~
210882-67
~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0