Sista föreställningen i Sverige med musikalen!

Idag var det då den sista föreställningen i  Sverige! Nu är det bara 5dagar kvar tills vi åker! Det ska bli så skönt att komma iväg och få detta gjort. Föreställningen var den bästa utav alla 7 vi har gjort! Men samtidigt är det skönt att det snart är över med den här musikalen för det går mig verkligen på nerverna just nu. Speciellt på grund av en speciell person som tror att han är något! FAN vad jag HATAR honom! Han kan dra någonstans! Men, men föreställningen gick i alla fall bra, men den personen som jag hatar förstörde musiken igen! Han tappade trumpinnarna hela jävla tiden! Och så spela han i otakt och för fort eller för långsamt! GAAH! Nä nu ska jag inte bli så arg?  Han ska i alla fall inte följa med till Estland och det är bra. Aja hörs senare orkar inte skriva så mycket mer.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0