Du Och Bara Du!!!

Vi ska hålla ihop du och jag. Det har varit vi i tid och evigheter, och det kommer att vara vi för alltid. Jag kommer att älska dig i all evighet. Döden kan inte skilja oss åt. Du är det bäst och den underbaraste vännen som finns i hela världen. Du är mitt liv. Skulle aldrig klara mig utan dig, det hoppas jag att du vet. Det går inte att beskriva hur mycket jag älskar dig. Och hur glad jag är över att det är DIG som jag har kännt i hela mitt liv. När jag tar mitt sista fotsteg och mitt sista andetag är när inte du finns hos mig längre. Vi har gått igenom allt tillsammans och vi kommer att gå igenom ännu mer. Jag älskar dig mer än livet, du är solstrålen i mitt liv. Älskar dig Alex, det ska vara vi två för alltid!


Vänner sedan 88.10.21!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0