I Can't Stop Loving You!

Det är så jävla sant! Jag kan inte sluta älska dig! Fan Hjärtat du ska bara veta hur mycket jag verkligen älskar dig!
Jag vill säga det till dig men vågar inte riktigt! Varje gång jag försöker så går det inte. Och jag säger till mig själv:

"nästa gång säger jag det, ja nästa gång gör jag det!".

Men tror ni att jag gör det? NEJ! Det gör jag inte...
Jag förstår inte varför det är så svårt att säga det till dig. Jag sitter och snackar med mina vänner, och berättar för dom hur mycket jag vill ha dig här och hur mycket jag verkligen älskar dig. Men varför kan jag inte säga det till dig?
Allt jag vill är att vakna upp bredvid dig och känna din närhet. Allt jag vill är att du ska veta hur mycket du betyder för mig (det har jag sagt till honom, att han betyder galet mycket för mig), och jag hoppas verkligen att du tror på det Hjärtat!

Att inte ha dig här gör ont.. Och det enda jag gör (för det mesta) är att tänka på dig. Tänker på våra samtal, möten och konversationer. Jag har ett samtal så går i mitt huvud om och om igen, och det är det samtalet då du ringer och frågar mig om du kan ringa om en timme när du är på väg hem från festen och när jag säger att du kan göra det fast klockan var halv 6 på morgonen när du frågar om du kan göra det, när du har hört svaret säger du:

"Emmz, vet du hur mycket jag älskar dig? Asså jag börjar fan gilla dig".

Jag tror att vi hade känt varandra i någon månad när du sa det, och jag tappa nästan hakan, för jag hade redan börjat falla för dig. Jag kan hålla på i evigheter och skriva om dig, och berätta allt jag känner för dig. Men till vilken nytta då? Du läser inte det här. Utan det gör andra personer.. Och om jag kan skrika ut mina känslor för dig till dom, så kan jag göra det till dig med borde man tycka... Men det går inte, jag får en spärr i mig som blockerar orden.
Men jag lovar dig, allt jag någonsin har sagt till dig menar jag.

JAG ÄLSKAR DIG HJÄRTAT!
Och kommer alltid att göra det. Och det kommer jag att berätta för dig, så fort jag ser dig igen! För jag kan inte ha det inom mig längre! Du måste få veta det!

Varje gång jag ser dig är det som om allting stannar till och jag vet inte varför (eller jo det är klart att jag vet det, men det passa så bra in)! Varje gång jag ser dig så stannar mitt hjärta eller så slår det extra slag, du gör så att mina ögon ler och glittrar. Och många utav mina vänner säger att jag är så mycket lyckligare nu när du finns i mitt liv. Och det håller jag med om.
DU GÖR MIG LYCKLIG HJÄRTAT!!! Och jag vill känna den här känslan för alltid! Låt mig få göra det?








Postat av: Anonym

Söt blogg! :)❤

2009-08-12 @ 18:10:25
URL: http://justlikekajsa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej Gumman. Saknar dig... Det var ett tag sen nu.. 1 år om inte mer. Ha de. /Sandra (Södertälje)

2009-08-16 @ 21:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0