ARG !!!

Det finns många IDIOTER där ute, en hel del faktiskt! "Han är som alla andra killar tro mig" URSÄKTA, känner du honom?! NEJ det gör du inte!! Du tror att du känner personen bara för att du vet vem jag är! Så kom inte till mig och säg att han är som alla andra! Kom inte till mig och säg hur han behandlar mig när du inte vet något om honom eller mig! Du förtjänar verkligen det här inlägget!! Varför, undrar du säker? Det ska jag svara på! DU ÄR ETT SVIN HELT ENKELT!! Tror att du vet en massa saker om mig och mitt liv! Du vet inte ett jävla skit ska jag säga dig!
Och så tror du att jag ska komma till dig i helgen och sova hos dig?! VAD ÄR DU FÖR EN JÄVLA TYP?! Tror att jag ska släppa till eller?! NEJ GLÖM DET!!! Du vet mycket väl att mitt hjärta ägs av en annan person och du vet mycket väl att jag skulle kunna döda för att vara med honom!
Jag fattar inte hur du kan leva med dig själv, jag menar, hur fan kan du sitta och säga till mig att han kommer behandla mig som skit?! ÄR DET DET DU GÖR MOT DOM TJEJERNA DU GILLAR?! Antagligen så är det så eftersom att du verkar vara säker på dina ord! ETT SVIN, det är vad du är!
Jag hoppas verkligen att du läser det här så du förstår hur jävla förbannad och arg jag är på dig! Skulle jag se dig ute på stan så skulle jag inte tveka en sekund, jag skulle lätt gå fram till dig och låta hela världen få reda på vilket JÄVLA SVIN du är!!! Jag skulle inte tveka en sekund!!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0