Jennifer Stephanie Elfving !



Den 18 augusti 1995 förändrades mitt liv. Det var då du kom in i det, och det är jag glad över. Jag minns det som om det vore igår. Jag var ny i klassen och hade inga vänner. Men du började umgås med mig i skolan och vi blev vänner. Då trodde jag inte att det skulle vara för alltid. Men nu vet jag att den här vänskapen kommer att vara evig. Vi har gått igenom nästan allt tillsammans, och vi kommer att gå igenom mycket mer.

Det ska alltid vara du och jag Jennifer! Du betyder mer än livet för mig. Jag skille aldrig klara mig utan dig och det vet du Babe! Fan vad jag är glad över att ha dig som en vän. It's you and me against the world. Och det kommer det alltid att vara vad som än händer. Och du ska bara veta hur mycket jag älskar dig. Jag kommer att älska dig nu och för alltid! Och ingen kan får mig att sluta älska dig så mycket som jag gör. Du har ett stort ställe i mitt hjärta och i mitt liv. Utan dig hade jag aldrig klara mig.

Dom åren vi har varit vänner har både varit bra och dåliga. Vi har så otroligt många minnen tillsammans både bra, dåliga, glada och ledsna minnen. Och alla vänner kan inte vara vänner hela tiden, och det har vi märkt, ett tag var det väldigt mycket bråk mellan oss. Men vi hittade tillbaka till varandra, även om vi sa att vi aldrig skulle bli vänner igen. Och även om vi har bråkat så mycket som vi har bråkat ibland, så har jag ALDRIG slutat älska dig, och det hoppas jag att du vet om. Du har alltid funnits vid min sida och jag kommer alltid att finnas vi din sida. Du är den bästa vännen man kan ha och det menar jag.Tack för att du finns

Jag Älskar Dig, Jennifer Stephanie Elfving, idag, imorgon och i evigheter!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0