Nu Är Julen Slut...

... Och alla födelsedagar som har vairt mellan den 23-26 December!... Julen var väl sådär, var nerstämd under hela Julaftons dagen och kvällen och jag förstår inte varför.. Det är alltid en stressig högtid för mig, för det är 4personer som fyller år också och då måste man ju gratta dom med.. Vi har först min Kusin Joakim som blev 23år den 23e sen har vi Hjärtat som blev 20år på självaste Julafton, Anna blev 20år den 25e och Jocke blev 21år den 26e, så det har varit många att gratta...
Så nu är Julen över och jag sitter och planerar inför NYÅR, jag vet att vi ska vara hos Micke, men jag har ingen aning om vad jag ska dricka, och vilka som ska följa med... Jag har försökt ringa Laura i år och dar känns det som nu för att se om hon ska med eller om hon ska på annat håll.. Plus att jag har ingen aning om Janne, Malin eller någon av Mickes andra polare som ska vara med, så det blir kul att se om det bara blir gänget eller om det blir flera personer! Jag ser verkligen fram emot att lämna 2009 bakom mig, och börja på ett nytt år!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0