SNÖ!!!

Imorse när jag vakna gick jag ut i köket och tog ett glas jucie, och när jag kolla ut genom fönstret så ser jag ett vitt täcket som ligger på marken och gräsmattan! SE PÅ FAN! SNÖN HAR KOMMIT TILL STOCKHOLM! Nu kanske det blir en vit jul iaf, men hoppas man för mycket så blir det väl inte så. Men man kan ju alltid önska att det blir en VIT JUL i år!
Jag vet dock inte var julen kommer att firas iår, men där emot vet jag vart jag/vi ska vara på nyår, det blir hemma hos Micke i hans super mysiga lägenhet! Ska nog fråga om Hjärat ska fira med oss i år. Hoppas att han gör det.. Jag känner på mig att år 2010 kommer att bli ett bra år (hoppas jag iaf), 2009 började bra, men sen så hände alla tråkigheter och då börja året att suga hårt! Så ser verkligen fram emot att lämna 2009 bakom mig och påbörja ett nytt härligt år! LÄNGTAR!!!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





RSS 2.0